Friday 12 August 2011

Memories of Isle of Arran / Wspomnienia - wyspa Arran

EN: Yes, I'm working lately as much as I can (websites), so I've forgotten to write here - I'm busy!
To keep the healthy balance, I'm going to put a few photos from Isle of Arran; I've visited two years ago. Such a beautiful place and I had that luck - beautiful weather (what is rare here as you know:)

PL: Tak, pracuję ostatnio tak dużo, jak mogę (strony www), więc zapomniałem Wam napisać - jestem bardzo zajęta!
Aby zachować zdrową równowagę, mam zamiar umieścić kilka zdjęć z Wyspy Arran, którą odwiedziłem dwa lata temu. To takie piękne miejsce i miałam szczęście - była piękna pogoda, (co jest tutaj rzadkością - jak wiecie:)

Zdjęcia / Photos © Marita S.










Photo | Zdjęcie: © Marita S. & Jacek S.

No comments:

Post a Comment