Saturday 29 October 2011

A new website launched! | Nowa strona w sieci!

EN: It's been a few week of work on design and development a new website for a colon hydrotherapy clinic in Cupar (Fife, Scotland). The clinic had a website; however the website was not eye-catching, modern, errors-free and properly validated to W3C standard, cross-browser displayed and up to date website.
Therefore, I stepped in and re-designed and re-coded a new website for the clinic.
And here it is brand new website launched 28th of October 2011: rejuvenatecupar.co.uk

Want a brand new website or re-design old one, find me here >

PL: To było kilka tygodni pracy nad projektem strony internetowej dla kliniki hydroterapii w Cupar (Fife, Szkocja). Klinika miała już stronę internetową, jednak strona ta nie była efektowna, nowoczesna, wolna od błędów, zgodna ze standardami W3C, wyświetlana identycznie w różnych przeglądarkach i aktualna.
Dlatego do dzieła wkroczyłam ja i ponownie zaprojektowałam i zakodowałam zupełnie nową stronę WWW dla kliniki.
I oto jest nowa strona WWW uruchomiona 28 października 2011: rejuvenatecupar.co.uk


Chcesz nową stronę internetową lub odświeżyć obecną, znajdziesz mnie tutaj >


Photo | Zdjęcie: © Marita S.

No comments:

Post a Comment